Saturday, August 11, 2007

ooh la la!

Here's one for the girls. Or is it one for the boys? Hmmmm.

Labels: ,

16 Comments:

Anonymous wagonized said...

Oh WOW!! And they're called FRENCH knickers! As Tom just said, HOLY S***. This is superb. How big is this drawing, Andrea? You are blowing us away.

1:34 AM  
Blogger r.e.wolf said...

Oh, it's for all of us, trust me! Holy buckets, you're amazing!

1:36 AM  
Blogger CrumpledPaperbirds said...

Definitely for the girls")
Black French lace...delicate...sexxxy....wonderful!!!

1:41 AM  
Blogger Bill Fehr said...

HELLOOOO!
Oh yeah, this is one is for the boys. :-) Thanks Andrea!

2:05 AM  
Blogger Joan Y said...

Yowza, yowza, YOWZA!! Cool thang with the initial Andrea! For both, definitely.

2:11 AM  
Blogger Robyn said...

What incredible line work!

I wish I still had the bod to wear such things :-)

3:50 AM  
Anonymous Julie said...

Between the bra straps and the lacy knickers, it's clear the contents of your underwear drawer are much prettier than mine. Maybe I need to go shopping!

8:18 AM  
Blogger MILLY said...

Wonderful drawing and wonderful pair of knickers. It is really clever how you have cross hatched the front panel in diagonal lines and made the fabric sheer and yet double, with the back hatching in vertical and horizontal lines, works perfectly. Love it. Eileen

8:57 AM  
Blogger Tracy said...

un-be-lieveable. just so amazing. (and i just crack up at the word knickers!) how do you even think to draw underwear? lol
and btw i even love the way you wrote the words... so fun!

1:14 PM  
Blogger andrea joseph's sketchblog said...

Cheers all!

I wasn't really expecting much of a response to this - in fact I really thought I'd messed it up. It's totally lopsided; but that's just the obsessive perfectionist critic talking!

France, this was drawn on an A4 page (most of my recent stuff has been) but I leave an inch border all around.

Eileen, that's just what I was trying to do with the lines on this drawing - so I'm glad it seemed to work.

Tracy, you know, ANYTHING seems to be material these days!


Thanks everyone, glad you like them - boys and girls!!

1:22 PM  
Blogger mrana said...

Had to come over here to see it up large ... love the lace edging, so beautifully done! Brilliant drawing, Andrea! Oh and nice knickers too :)

7:12 PM  
Anonymous wagonized said...

Holy crap, A4 is quite big. I am all the more impressed. Hats off.

10:36 PM  
Blogger andrea joseph's sketchblog said...

Cheers you two!

11:58 PM  
Blogger juj said...

Oooo! Gorgeous drawing! and gorgeous subject! Much more exciting than the humble things you'd find in my closet. Hats off to you Andrea.

2:13 PM  
Anonymous melissa said...

Good gravy you are a patient woman. The hatching of the transparent material is simply amazing.

12:55 PM  
Blogger andrea joseph's sketchblog said...

Cheers, Juj and Melissa!

12:35 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License.